VEIKSMĪGAS UN NEVEIKSMĪGAS VIETAS IELAS BANERU IZVIETOŠANAI

Lai reklāma uz banera darbotos, kā paredzēts, nepieciešama vairāku faktoru sakritība: pārdomāts reklāmas ziņojums, profesionāls dizains un tā izpildījums uz virsmas, kvalitatīva uzstādīšana.
Tomēr tas viss var nesniegt vēlamo efektu, ja reklāmas vieta ir izvēlēta nepiemērota.

Neveiksmīga.

  1. Starp citām reklāmām. Šajā gadījumā baneris “”pazudīs”” starp citiem līdzīgiem. Šādā vizuālajā kakofonijā Jūsu potenciālais klients neko nesapratīs.
  2. Starp kokiem, it īpaši siltajā gada laikā. Šis ir gadījums, kad daba drīzāk traucē – Jūsu ziņojums riskē iesprūst starp zariem, baneris vienkārši saplūdīs ar koka vainagu.
  3. Pazemes pārejās, tuneļos un citās šaurās vietās. Šādās vietās parasti cilvēki iet ātri un neskatās apkārt. Turklāt pūlī reklāma uz sienas nav redzama.
  4. Uz ceļa norobežojošajiem elementiem. Pilnīgi bezjēdzīga investīcija. Dubļi un putekļi, kas ceļas no automobiļu riteņiem, burtiski pāris dienu laikā pārklāj reklāmas virsmu ar biezu slāni.

Veiksmīgi.

  1. Virs ceļa. Baneris pamanāms no liela attāluma un blakus nav konkurentu.
  2. Krustojums. Šeit viss ir vienkārši: vadītāji un gājēji redz Jūsu reklāmas ziņojumu, kamēr gaida iedegamies zaļo gaismu.
  3. Stāvlaukumā vai blakus tam, pirms izejas no tirdzniecības centra. Ir ievērots, ka šajās vietās cilvēki bieži apstājas un piespiedu kārtā skatās izvietoto reklāmu.
  4. Vitrīnā remonta laikā. Garāmgājēji uzzinās par drīzu atvēršanos, kamēr strādnieki iekštelpās turpina remontu.