VEIKSMĪGAS UN NEVEIKSMĪGAS VIETAS IELAS BANERU IZVIETOŠANAI
Lai reklāma uz banera darbotos, kā paredzēts, nepieciešama vairāku faktoru sakritība: pārdomāts reklāmas ziņojums, profesionāls dizains un tā izpildījums uz virsmas, kvalitatīva uzstādīšana.
Tomēr tas viss var nesniegt vēlamo efektu, ja reklāmas vieta ir izvēlēta nepiemērota.
Neveiksmīga.
- Starp citām reklāmām. Šajā gadījumā baneris “”pazudīs”” starp citiem līdzīgiem. Šādā vizuālajā kakofonijā Jūsu potenciālais klients neko nesapratīs.
- Starp kokiem, it īpaši siltajā gada laikā. Šis ir gadījums, kad daba drīzāk traucē – Jūsu ziņojums riskē iesprūst starp zariem, baneris vienkārši saplūdīs ar koka vainagu.
- Pazemes pārejās, tuneļos un citās šaurās vietās. Šādās vietās parasti cilvēki iet ātri un neskatās apkārt. Turklāt pūlī reklāma uz sienas nav redzama.
- Uz ceļa norobežojošajiem elementiem. Pilnīgi bezjēdzīga investīcija. Dubļi un putekļi, kas ceļas no automobiļu riteņiem, burtiski pāris dienu laikā pārklāj reklāmas virsmu ar biezu slāni.
Veiksmīgi.
- Virs ceļa. Baneris pamanāms no liela attāluma un blakus nav konkurentu.
- Krustojums. Šeit viss ir vienkārši: vadītāji un gājēji redz Jūsu reklāmas ziņojumu, kamēr gaida iedegamies zaļo gaismu.
- Stāvlaukumā vai blakus tam, pirms izejas no tirdzniecības centra. Ir ievērots, ka šajās vietās cilvēki bieži apstājas un piespiedu kārtā skatās izvietoto reklāmu.
- Vitrīnā remonta laikā. Garāmgājēji uzzinās par drīzu atvēršanos, kamēr strādnieki iekštelpās turpina remontu.